הסרת איפור קבוע הוא תהליך שבו מסירים איפור קבוע כושל / איפור קבוע ישן שבוצע בטכניקה ישנה.
בעזרת לייזר מיוחד העור והשיערות לא נפגעים כלל. פעמים רבות שימוש בפיגמנטים לא איכותיים / עבודה שאינה מקצועית יוצרת גבות כחולות או אדומות,
במקרים אלו יש לבצע הסרה לפני שמבצעים טיפול חדש.

לקביעת תור לטיפול Remover השאירי פרטים

הסרת איפור קבוע

אנשים רבים ניגשים לביצוע טיפולים שונים בגוף, טיפולים שנחשבים לכאלה שהם בלתי הפיכים ואחרי כמה וכמה שנים פתאום מוצאים את עצמן מתחרטים ומחפשים דרכים להיפטר מהתוצאה של אותו טיפול.

ש מי שמתחרט על קעקוע שעשה ויש מי שעברה טיפול של איפור קבוע בגבות, בשפתיים או בכל מקום אחר בפנים ולאחר מספר שנים מחפשת את מי שמציע הסרת איפור קבוע על מנת להתחיל מהתחלה או פשוט לחזור למראה הטבעי שלה. כך או כך ואין זה משנה מה הסיבות לרצון להסיר או לבטל את מה שנעשה – חשוב מאד לפנות אל אנשי מקצוע מהתחום של יופי ואסתטיקה כדי לוודא שההסרה תהיה מושלמת.

איך מבוצעת הסרת איפור קבוע?

חשוב מאד להבין שמדובר בטיפול עדין מאד שחייב להתבצע בצורה מותאמת אישית עבור כל לקוח או לקוחה. על מנת להבין את המשמעות של הסרת איפור קבוע כיון הטכנולוגיות שלנו מאפשרות להסיר את האיפור קבוע בלייזר , טיפול שאורכו כמספר דקות , אינו כואב ומשיג תוצאות מהירות החל מהטיפול הראשון חשוב למצוא את אשת המקצוע המתאימה ביותר לבטח אפשר יהיה לסמוך עליה.

המשמעות של איפור קבוע

כאמור, כאשר מבצעים טיפולים של איפור קבוע בעצם מחדירים פיגמנט לשכבה הראשונה של העור בצורה של האיפור. מכאן שגם הטיפול של איפור קבוע הוא טיפול שחייב להיות מותאם אישית לכל לקוחה ולקוחה. כך הדבר גם כאשר מחפשים טיפול של הסרת איפור קבוע, כלומר כאשר רוצים שהאיפור הקבוע לא ייראה יותר. יש מגוון סיבות לכך וכל אישה שעשתה איפור קבוע יודעת שכיום זה אפשרי כאשר זה מבוצע על ידי אשת מקצוע מנוסה שמכירה את השיטות.

הילית בנאיבגי – הכתובת שלך לטיפולי יופי ברמה גבוהה, כמו גם לקורסים בתחומי היופי, שיבטיחו לך פרנסה נוחה במקצוע מרתק.

הסרת איפור קבוע באופן טבעי

כשם שיש מגוון סיבות או שיקולים אשר בגינם נשים יפנו לביצוע טיפולים של איפור קבוע – כך גם הדבר כאשר הם יחפשו אפשרות של הסרת איפור קבוע באופן טבעי. יכול להיות שהם התחרטו על מה שעשו, יכול להיות שהאיפור הקבוע כבר לא מוצא חן בעיניהם ובהחלט גם יכול להיות מצב שבו האיפור הקבוע לא יצא לשביעות רצונם והם ירצו למחוק אותו כדי לעשות את זה שוב מחדש. מכיוון שאיפור קבוע הוא פעולה שנחשבת למעט פולשנית, הרי שאת ההסרה חשוב לבצע בצורה עדינה או כזאת שמערבת חומרים חזקים שיפגעו בעור.

 

איך מבצעים הסרת איפור קבוע באופן טבעי?

כיום ידוע על חומרים כאלה ואחרים שמבוססים על מרכיבים טבעיים ואיתם אפשר להסיר איפור קבוע. אשת מקצוע שמציעה טיפול שכזה תהיה לבטח בקיאה ומנוסה במגוון רחב של טיפולים, שכן מדובר בטכנולוגיות חדישות שמתפתחות עם הזמן ומציעות מענה למגוון מצבים שלא היו מוכרים בעבר, כמו למשל הסרת איפור קבוע באופן טבעי. בעזרת חומרים אלה אפשר למוסס את הצבע של האיפור הקבוע וכך אט אט האיפור מיטשטש ולא נראה יותר. חשוב לבצע את זה אצל אשת מקצוע מנוסה ומיומנת שתדע בדיוק איך יהיה הכי נכון לעשות זאת בלי לפגוע בעור הפנים העדין ממילא.

 

החשיבות של הכרות עם טיפולי פנים מתקדמים

הפנים הם האיבר החשוב ביותר בגוף והוא תמיד יהיה תעודת הזהות של אותו אדם. מהסיבה הזאת אנשים רבים, גברים ונשים כאחד בוחרים בטיפולים שמשפרים בעיניהם את המראה שלהם והופכים אותם ליפים יותר או שהם מטשטשים פגמים שלדעתם יש להם בפנים. הסרת איפור קבוע באופן טבעי היא אפשרות טובה מאד למי שצריך או רוצה, מכל סיבה שהיא, להסיר את האיפור הקבוע שביצע ולעשות את זה בדרך נוחה, קלה ובטוחה.

הסרת איפור קבוע לא עושים אצל כל אחד, עושים אצל הילית בנאיבגי בקריות, עם ניסיון רב בתחום, כולל העברת קורסים למי שרוצה למצוא מקצוע חדש בעולם היופי.